رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

سوال و جواب

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۶ ب.ظ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۳
هاجر ..

نظرات  (۶)

نفرت!
پاسخ:
اوهوم موافقم ولی من بودم فراموشی انتخاب میکردم ک بهترین راهه°°°
قتل
تو گزینه هات نیس ولی من اینو انتخاب میکنم...
برامن نباشه همون بهتر که برا کس دیگه ایم نباشه...
پاسخ:
قتلم ب گزینه ها اضافه میکنم....ولی حرفت درسته برا خود فرد نباش بهتره مال کس دیه ایم نباش
ککک...ممنونم
سایتت خوبه
پاسخ:
ممنون از بازدید و نظراتت گلم
خواهش خاهری
چالشم یادت نره
منتظرم
پاسخ:
حتما نگا میکنم
ممنونم

۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۴ گلبرگ مغرور
حتما تلافی میکنم:=/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">