رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

اگه نامریی بشی(چالش)

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۰ ق.ظ

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
هاجر ..

سوال

نامریی

نظرات  (۷)

۳۱ تیر ۹۸ ، ۰۷:۵۶ معلمی از جنس اینده
سوال خوبیه من که میرم سوالات کنکور 99 رو که میخواند طرح کنند رو نگاه کنم:))))
پاسخ:
شمام مث من پس میخواین سوالارو ببین خخخخ
۳۱ تیر ۹۸ ، ۰۹:۱۹ لوک خوش شانس
خیلی کارها 😂😂😂😂
همه جا یه سرک میکشیدم 😂
پاسخ:
میگه تو24ساعت میشه همه جا سرک کشید
۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۵ لوک خوش شانس
تا جایی که میشد 😂
میرفتم تو خانواده آشناها ببینم چی پشت سرمون میگن 😁
پاسخ:
اوه اوه اره پشت سر همش غیبت میکنن
من کنجکاوی دوست ندارم :)
پاسخ:
بستگی ب فرد داره ک بخواد چیکارکنه مث من اگه نامریی بودم میرفتم سوالای کنکورو کش میرفتم خخخخ
خخخخخ
سوالات کنکور که عالی میشد ببینی :))
پاسخ:
اره عالی میشد ولی حیف ک نمیشه خخخ حالا ک نشده خودم برا کنکور میخونم والا:)
حیف حیف خخخخخ

پاسخ:
بجای اینقد حیف گفتن ی لیوان اب بخوریم خوبه خخخخ
۰۳ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۱ خورشید بانو
می رم و به حرف دل و درد دلهای یه بچه بی سرپرست گوش میدم 
به حرف هایی که تو تنهایی می زنه گوش میدم و بعدش در حد توان غیر ممکن های زندگیش و براش ممکن میکنم
پاسخ:
سلام وای چ تصمیم خوبی کاش همه مث تو ب فکر این بچه ها بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">