رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

گرمای افتاب و کولر

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ

کسی به خورشید چیزی گفته انقدر شاکیه😂 😩 کولر ما نشسته وسط پذیرایی شربت میخواد😂 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۶

نظرات  (۱۲)

۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۷ پریسا سادات ..
خخخخخخ فقط اونجاش که بابا پاش میره کولرو خاموش میکنه و میگه بزار یکم استراحت کنه :/
پاسخ:
دیه مرغ سخاری میشیم خخ
😂😂😂
کل سال فقط ۳ ماه باید کار کنند واقعا سختشونه ... 
چقدر تنبل تشریف دارند
پاسخ:
زیاد کار کنن لاغر میشن خخخ
۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۳ 😂مهسا😂 اا
😂😂وای خیلی گرمه:)) 
پاسخ:
گرم هم حرفه تخم مرغو بزاری میپزه تو افتاب و دیه نیازی ب گاز نیس خخخ صرفه جویی در گاز خخخ
من خودم همین حالا سگ در سگ مغز پخت شدم که هیچ...حالت سوخاری هم پیدا کردم!

پاسخ:
من دیه چیزی ازم نمونده از بس عرق کردیم چن روزه دیه کلا منقرض میشم خخخ
حس کنم خدا درهای جهنم رو باز کرده میگه این ایرانیا خیلی پر رو شدن پارسال این همه بلا سرشون آوردم هنوز زنده هستن بذار با این یکی دیگه تمومش کنم
وگرنه خود خورشید هم انقد نمیتونه گرم بشه
پاسخ:
با این همه گناهی ک داریم هرچی سرمون بیاد حقمونه
میگه کولر نه تنها جواب نمیده بلکه سوال هم میپرسه:)
پاسخ:
اهوم بعید نیس خخخ
 ...ته دیگ شدیم رف!
پاسخ:
من ته دیگ دوس دارم خخخ
ولی من ته دیگ خودمو دوس ندارم!...
پاسخ:
:)
خخخخخ:)))))
واقعا دلم واسه کولرمون میسوزه...باید جون بکنه تا ما خنک شیم...خخ:)))
پاسخ:
تو این هوا کولر نباش بخار میشم والا:)
وای آره بخدا 😩
جدا وحشتناک گرمه هواا
من میمیرم میرم بیرون و میام :|
پاسخ:
من بخاطر گرما از خونه نمیرم بیرون برا انجام کارام بقیه رو میفرستم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">