رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

کمک لازم داریم

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۳ ب.ظ

ایا دارویی برای دلتنگی و فراموشی خاطرات تلخ گذشته میشناسید حتما معرفی کنید ک بشدت نیازمندیم:)اگر راه حلی میدانید بفرمایید

نظرات  (۱۸)

نداریم :)(
پاسخ:
ممنون گلم:(
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۵ محمدعماد سلامی
سلام
وقت خودتون رو پر کنید...وقتی بیکار بشید افکار منفی سراغتون میاد
پاسخ:
سلام سعی میکنم کتاب بخونم و خودمو سرگرم گنم ممنون از نظرتون
اگر منظورت واقعا داروی فیزیک هست من نمی دونم . 
اما شادی کردن و درحال زندگی کردن بهترین راهه که به من جواب میده
چند روز وقت بزار رو خودت . به خودت برس . اهنگایی که دوست داری ، کارهایی که دوس داری ، مدل مویی که دوست داری ، جاهایی که دوست داری رو انجام بده و پیش اونایی که دوست داری باشی و بهت خوش میگذره برو !
خلاصه خوش باش تا فراموش شه !
پاسخ:
پیشنهادای خوبی بود سعی میکنم انجام بدم
بیا با من بحرف .......

من خودم یک کوه شادی و امیدم .........کککککک
پاسخ:
باش حتما خخخ
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۶ معلمی از جنس اینده
فکر کنم این دارو نباشه تو ایران
پاسخ:
منظورم قرص نبودک منظورم راه حل بود ک چجوری باهاش کنار بیام
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۵ معلمی از جنس اینده
خوب همیشه خوشحال باش تا خاطرات تلخت کم کم فراموش بشه.
پاسخ:
ممنون از نظرتون سعی میکنم همیشه خوشحال باشم و خاطرات تلخو فراموش کنم
بهترین راه سرگرم کردن خودت به کارایی که دوست داریه ....فکرتو مدام منحرف کن از خاطرات تلخ البته زمان میبرهه :)))
پاسخ:
سخته ولی باید اروم اروم پشت سر بگذارم این مرحله رو
شصت پای بزمجه استرالیایی که در جتگلهای استوا راه رفته باشد + یک لیتر آب بال خر مگس شبتاب+ پشم کلاه محمود غزنوی مغولستانی!+4 عدددنده ساییده شده ماهی ترشیده اقیانوسهای اطلس

روزی یک مرتبه ناشتا!4قاشق غذاخوری با یک لیوان دسته دار(از اونایی که مامان بزرگم داره!)آب تصویه نشده با20 درصد املاح میل شود...
(برا تقویت اعصابتم خوبه!)

پاسخ:
ممنون خانم دکتر حتما میل میکنم ولی مواد لازمش سخت گیر میاد اگه داری برام بفرس قربون دماغت:)
خواهش...
باید سفارش بدم
بعدم با احترام فراوان خدمت شما ارسال خواهد شد!
تارخ دریافت اجناس جدید:همین فردایی که میاد!
پاسخ:
پسسریع السیره چقد زود:)
البته ما تو شهرستانمون آب تصویه نشده دایم که املاحش بیشتره...یه 50 درصدی از املاحش باید تصویه شه!
پاسخ:
راستی کلاه پشمی مغلستانی از کجا پیدا میکنی؟
باید یکمشو از موزه کش برم! :)
یک کلاهو سفارش دادم برام بدزدن ...ولی نگران نباش حلاله حلاله!
محمود خان کلاه پشمی زیاد داشته ...یکی کمتر یا بیشتر براش فرقی نمی کنه!
مورد چهارم راحت تر از بقیه گیر میاد چون ماهیای اقیانوس اطلس اکثرن سینگلن!پیرم هستن..در نتیجه ترشیده ان!
بزمجه رو هم میندازیم تو آمازون یکم راه بره بعد ذبح اسلامی و...شصت پاش براشما!
دومی سخته ولی بروبچ پیدا کردن برام...فردا میرسه دستم!
پاسخ:
بابا ایول دستت طلا...بهتره برا خودت ی مطب بزنی
مراجعه شود به کتاب"دربرابر ولدمورت_دنیای جاویدان"...به قلم"خودم"
...!
پاسخ:
حتما مراجعه میکنم:)
بهتر از همه...یه کار هنری شروع کن مثل دستبند درست کردن یا قلاب بافی یا خیاطی یا گلدوزی یا نقاشی یا ربان دوزی و یا نمد دوزی...خیلی سرگرمت میکنه:)
پاسخ:
اره پیشنهادای خوبیه ممنون گلم:)
  مرگ...!

  ((علاج دلتنگی زیارت است
 و غم است
و نا امید شدن))
پاسخ:
مرگ؟؟ن من هنوز جوونم خیلی ارزو دارم:( بمیرم ارزو بدل میمونم
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۵۳ آب حیات ، زمین
سلام 
هیچ راه حل و دارویی نداره مگر کنار آمدن. 
نوشته های بچه‌ها را خواندم ، فقط مواظب باش دلمرده نشی! چون بعدش روحت به عذای دلت ! می نشیند و..... 
البته گفتم گاهی هیچ راهی نیست و دل می میره چون به....... 
دل حداقل ، حاجتهای شرعی رو میخواد ولی اگه نتوانی برایش محیا کنی یا وقتش بگذره دیگه......
خداحافظ 
پاسخ:
سلام سعی میکنم پیشنهادایی ک بچه دادن ازشون استفاده کنم و با این موضوع کناربیام وگرنه منو از پا درمیاره
   اگه بمیری دیگه آرزو یی نداری!

  کلا بهترین دارو هست اش برای هر دردی!
پاسخ:
ارزو برجوانان عیب نیس...پس ارزوی مرگم میکنم:)
آره هست :)
اگر بمعنای واقعی کلمه طالبش باشی بهت میگم :)
پاسخ:
خب راه حلش چیه؟؟ بهم بگو
یکیش خوندن دعا و نماز و مناجات با خداست
دومیش : یه  دوش آب گرم /سرده 
سومیش : سفر هستش:)
چهارمیش زیارته :)
پنجمیش مرور خاطرات شیرین گذشته :)
شش دیدن آلبوم های خوب و خوش زندگی :) 
هفتمی بگم بازم ؟!:))

پاسخ:
ن همینا کافیه:) ممنون از راه حلهاتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">