رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

هرچی دوس داری اسمشو بزار.....

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

خـــدایـــم را دوست دارم چون وفـــادارترین است و شاید به رسم همین وفاداریست که دوستانم را به او میسپارم . . .

 
× :: × :: × :: × :: × :: × :: ×

از این به بعد هر کسی بهت گفت دوست دارم برو بغلش کن اروم سرت و بزار روی شونه هاش و یواش در گوشش بگو خفه میشی یا خفت کنم؟
(کدومو دوست داری؟؟؟)


× :: × :: × :: × :: × :: × :: ×

بی تفاوت باش .. به جهنم ! مگر دریا مُرد از بی‌ بارانی ؟!

 

× :: × :: × :: × :: × :: × :: ×

بگذار بگویند خسیسم

من

دوستت دارم هایم

را الکی خرج نمیکنم

حتی برای تو. . . .

× :: × :: × :: × :: × :: × :: ×

این جمله را هرگز فراموش نکن

برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است ..... (آره جداً ، دل درد می گیرن).....

× :: × :: × :: × :: × :: × :: ×

رفــتـــن کسـی کـه لایــــق نیسـت … نـــــعـــمــت اسـت نـه فـاجـعه . . .

× :: × :: × :: × :: × :: × :: ×

فکر می کردم تــــو همدردی
ولی نه!
تو هــــم دردی....

× :: × :: × :: × :: × :: × :: ×

اونی که رفــت اگه برگرده از دوست داشتن نـیــست، واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده...

 

نظرات  (۱۲)

مفید بود ممنون:)

گلچین متن ها و جملات خوبی بود

۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۳۶ لوک خوش شانس

خیره انشاءالله

چی بگم؟...غیر از اینه که:

حرف حساب جواب نداره!؟

پاسخ:
اره درستههههههههه جواب ندارع:)

:)

پاسخ:
:)

نمی دانم چی شده این چند جمله قشنگ از نظر خودت رو نوشتی ولی این جملات برای اعتراض به یک طرفی فایده ندارد و وقت تلف کردن است.

و کلاً اعتماد به نفس تو با این جمله ها نابود نکن‌

من که خوندمشون یه دور اعتماد به نفسم

تا حدی به فنارفت.

 

پاسخ:
من اعتماد ب نفسم سرجاشه با این نوشته ها خودمو داغون نمیکنم:)
۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۰۴ فاطمه ❤عشق کره

خیلی قشنگ بود👌

+قالبت من و کشته

پاسخ:
ممنون:) قابل نداره از قالبای عرفان هس خواستی ی سر بزن:)

اخری خیلی درستههه 👀🌱😘

پاسخ:
اره دیه وقتی بهترشو پیدا نکردن برمیگردن ولی فرصت دوباره دیه بهشون نمیدیم ینی حقشون نیس بهشون فرصت بدیم هرجا بودن برن اونجا والا:)))
۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۳۷ فاطمه ❤عشق کره

قالب خودمم واسه عرفانه😆

پاسخ:
قالبت وبت خوشگله خوشم اومده:)
۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۱۰ فاطمه ❤عشق کره

متشکرم نظرلطفته

اون اولیه خوب بود..

دوست داشتنا دیگه الکیه!

فقط واسه خر کردنه:)

پاسخ:
واقعا شورشو دراوردن دوست داشتنتو هم مسخره کردن:) دیه حتی ارزش گفتن ب کسی رو نداره

جملات خوبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">