رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

از کدوم نوشته خوشت اومد؟؟رنگ نوشته رو بگو:))))

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳ ب.ظ

آسمان را مرخص میکنم,

دیگر به هوا هم نیازی ندارم ,

تو خودت را مثل آسمان , مثل هوا , مثل نور

پهن کرده ای روی همه لحظه هایم ,

بعدازتو هیچ دلی دلم را نمی لرزاند ..

دلت قرص

مرخصی ندارد
 

حتی وقت استراحت ندارد

 

حقوق و مزایا ندارد

 

بیمه ندارد

 

ترفیع و پست و مقام ندارد

 

استعفا یا اخراج شدن ندارد

 

بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد

 

با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ،

 

عاشق تو بودن…

 کاش می شــــد " فقــ ــط " ، تو را داشته باشــــم


خدا هـــــی بپرسد : خوب ، دیگر چه ؟؟ 


من بگویــــــــــم : هیچ ،  

هـــــمین کافیــــــست

 

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :

یکی بود

هنوزم هست

خدایا همیشه باشد...

ﮔﺎﻫـــﯽ 
ﻧﻤﯿﺸـــــــﻪ ﺩﺳــﺖﺍﺯ

ﺩﻭﺳـــــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮑــﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷــﺖ
ﺣــــــــــــــــــــــﺘﯽﻭﻗﺘــــﯽ ﺍﺯﺵ
ﺩﻟﺨــــــﻮﺭی!

ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﮕﻪ :

ﺩﻭﺳﺘـــــــــــــــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

ﺑـﺎﺯﻡ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ :

ﺩﻭﺳـــــــــــــــﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟

ﻭ ﺗﻪ ﺩﻟﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ !

ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺎﺷﯽ،
 
ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﻦ !

ﻫــﺮ ﻭﻗﺖ ﮐــﻪ ﺻﺪﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ :

ﺧﻮﺷـــــــــﮕﻞﻡ

ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺯﯾﺒﺎﯾــﯽ !

ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ

ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐــﻪ ﺑـﺎﺷــﯽ

ﻫﻤـــﻪ ﯼ ﺩﯾﻮﺍﻧــــــــﮕﯽ ﻫــﺎﯼ ﻋﺎﻟــﻢ ﺭﻭ ﺑـــــــــﻠﺪﯼ . . .

 

 

 

سربه هوانیستم

 

اماهمیشه چشم به آسمان دارم

 

حس عجیبی است دیدن همان آسمانی که

 

شاید توچند لحظه پیش به آن خیره شده باشی!

 

نظرات  (۱۶)

سلام...

نوشته آبی رو دوست دارم ...

پاسخ:
سلام.نوشته خوبی هس☺☺☺💐💐

وااااای همه اش خیییللییی قشنگگگ بودددد❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ اصلا نتونستم انتخاب کنم 😁✋

پاسخ:
ممنون از نطراتت 💐💐💐🌹❤❤

بنفش

پاسخ:
منم از بنفش بیشتر خوشم میاد🌹

نوشته سبز رنگ

پاسخ:
هیییی😔😔ولی انصافا خب چیزی انتخاب کردی😉🌹
۰۶ آبان ۹۸ ، ۱۹:۵۳ لوک خوش شانس

سبز 

پاسخ:
💐💐☺ممنون
۰۷ آبان ۹۸ ، ۰۸:۲۳ اشکان ارشادی

سلام 

یه سر میزدی ، یه نظر میگذاشتی. 

واقعا عاشق بودن این موارد رو نمیخواد ؟ خوب عاشق بودن نخواد ولی عشق که میخواد ، بالأخره عشق هم خرجهایی داره. البته احتمالا به بُعد عرفانی اشاره کرده اید. 

پاسخ:
سلام.سرزدم ولی چیزی ب ذهنم نرسید ک نظر بدم.
ممنون از حضورت💐💐😊

صورتی:)

پاسخ:
💐💐💐☺

من اون نوشته ای رو دوست دارم که تفاوت این رنگ ها رو برام مشخص کنه 🙈😁

پاسخ:
رنگا مشخص نیس؟☺☺☺😁
۱۰ آبان ۹۸ ، ۱۵:۴۸ رهام گرامی ها

وایییی قرمزه رو

پاسخ:
انگاری بدجور خوشتتون اومده😊

قرمز ابی سیاه 

همین 😁

پاسخ:
ووویییی ماشالله
ممنون عجیجم😊😊👌
۱۵ آبان ۹۸ ، ۲۰:۱۶ اشکان ارشادی

سلام 

وب قشنگی داری ، ولی هنوز بروزرسانی نکردی ، لایکت کردم. موفق باشی. به درس و دانشگاه برس. ممنون 

پاسخ:
سلام خوبین
ممنون .اصلا وقت نمیکنم بروز کنم درس و دانشگاه و سرکار رفتن بدجور درگیرم کرده😊😊😊
۱۷ آبان ۹۸ ، ۰۷:۱۲ اشکان ارشادی

سلام ، الان این رو برای یکی از بچه‌های آذربایجانی نوشتم. ببین خوب نوشتم. 

سلام 

پس اهری هستی. 

داشتی از شهرها می‌گفتی : 

کرمانشاه یاددان چیخماسان. همین گئچن ایلی زلزله گلدی. ایندی ، آذربایجان زلزله جلده. ( گلده یا گلدی ). من اوچون یا سیز قوله ایچین ، جالب وار که سن اهری دی. 

کاش ، قسمتده اوزوم اهری سازماخ ائلین تا بیرکس مثل من ، اونی اخودماخ ائلدی. 

باغیشلا منی که بوجور یازدیم. بو لهجه منحصر بفرد من واردی. 

دوداخیم ، عادت به ترکی وارمادی. ولی قولاخیم به کوردی عادت واردی. 

خلاصه معذرت ایسترم ، آخه شاید هله لیک ترکی دیلین ، سن اوچون بیرآز چیل یا همان سخت اولا. پس معذرت ایسترم. 

البته من ترکی حرف نمی زنم و روزگارم با زبان شیرین فارسی و زبان زیبای کوردی کرمانشاهی میگذره ولی ترکی رو بخوبی می نویسم ، با لهجه ای که در ذهن دارم. کلا تمام ایران و توران رو دوست دارم و یکی میدانم. 

آنجاخ دئمدی که هارالی سان ؟ 

ساعت ایکی بامداد که اون یئدده دقیقه هم ایکیدن کچیر ایدی، زلزله گلدی. 

ایندی ، اؤزون که آسیب جورمدی که ؟؟ جورمدی همان گورمدی. 

ترکی یازماخ اتدی ، رعایت منی ائله ، چون چوخ مدت لر وارسی که هاموسی با فارسی و کوردی ایمیشدم. 

ببخشید ، گفتم با ترکی نوشتن حالت رو بهتر کنم. آخه نوشتی اهری هستی ، اهر آذربایجان شرقی. 

منم مثل برادرت از کرمانشاه. 

البته مردم غیور کرمانشاه کوردند و همه دوستان با محبت من هستند و افتخار دارم در فضای باز آنان می نویسم. 

اسم وبش رو هم می نویسم. انشاءالله که آذربایجانی ها این زلزله رو بسلامت گذر کنند. 

چوخ ناراحت اولدوم. دوزدن که واقعا ناراحت اولدوم. سیزدن انتظار وارام که خبرلردن منی آگاه ائلین. 

آلاهین امانیندا ، آلاهین سیزین ساخلاسین. 

با آرزوی آرامش برای آذربایجان. 

پاسخ:
سلام اره خوبه خیلی خوب نوشتین😁😁😊
۱۷ آبان ۹۸ ، ۰۷:۱۶ اشکان ارشادی

سلام دوباره 

 

اسمش وبش 

 

http://iamfati.blog.ir/ 

 

 

پاسخ:
سلام 
وبشو میشناسم همکلاسی و دوست صمیمی  خودم هست😊😊
۱۷ آبان ۹۸ ، ۰۷:۵۸ اشکان ارشادی

سلام 

اگر یادین اولسون ، من بیرنجی نفر ایدیم کئ جون ( گؤن ) تولدی تبریک دئدم. گل ، دوس اولاخ ، یانی وب دوسلاری ! اگر اشتباه ائله مه م ، دوست را یولداش هم دئدیر. ایندی ، بوجون ناراحت اولدوم که مبادا زلزله دن آسیب خورده اولاسان. اگر ساغ و چاق و سلامت قالدی ، خواهشا یاز. تا بیزده خیالیمیز آرام اولسون. تا خیالیم آرام اولام. 

نه اولوب دوست عزیز ؟ هاجر خاتون! اؤزون سلامتی ؟ نه ائوین ؟ اونلار هم سلامت واردیلر ؟؟؟ 

 

ایندی ، ایسترم تا احوالین شوروشوم. 

اؤزون حالین یاخشیده ؟  نه ، یانی خانواده محترم نجور واردیلر ؟؟ انشاءالله که سلامت اولسون. 

بیر اعتراض وارام ، نیه جوابیم وارمدی! قسم آلاهه که آدم ناجوری وارمزم. 

بخدا ، چونکه سیز ترکی سئویرین ، ترکی یازدم. 

هئچ قصدی و نیتی وارما! ! وارما ، یانی یوخ قصد و نیت و یانی بی منظور یازیرم. 

گاهی سیزدن چوخ ناامید اولوروم ولی هاموسی مردم لر یعنی ایران و ترک لر چوخ سئویرم. 

 

او وختی یا اُ چاغ که سن ایچین کامنت وئریرم ، دئدیرم که وبین پربار اولا. 

معذرت ایسترم اگر ناراحت اولدون. 

 

دیگه ، کامنت وئرمدم. 

مندن سوروشون : نه یاشین وار ؟؟؟؟؟؟ 

بخدا من اوتوز دورد .

 

منه خبر یئتیشدی که میانه زلزله گلدی. میانه ، اهره یاخین دی ، چوخ یاخین دی. نه اگر کرمانشاه دان اوزاخ دی ولی بورادا احساس اولدی. 

مهم بودو که سلامت اولسون. اؤزون و خانواده ی گرامی. 

 

من قولاخیم به کوردی کرمانشاهی عادت واردی ، متاسفانه دوداخیم به ترکی عادت وارمز. ولی ترکی یازماخ یاخشیام. کوردی چوخ شیرین وار مثل ترکی دیلی که شیرین دی. 

حقیقت فارسی سؤزیرام. 

 

ولی بدون جبهه گیری و بدبرداشتی و سوتفاهم از ترکی ، کوردی و.... می نویسم البته به لهجه خودم. شما می توانید در بخشی که بعدا ایجاد میکنم شرکت کنید. 

 

وطنداشیم انشاءالله دوس اولاخ ، وب دوسلاری. حرمته اولاخ و.... 

مردم لر ، یانی ایران لاری چوخ سئویرم. 

ببخشید ، باغیشلا منی آباجیم. 

 

ببخشید بی وقت وبلاگینه قوناخ اولدوم. 

تشکر اگر جوابیم وئرسن. 

پاسخ:
سلام
شرمنده نتونستم زودتر جواب بدم
بله اهر هم زلزله شده بود
ولی خداروشکر اتفاقی برامون نیوفتاده حالمون خوبه
پس دیه نگران و ناراحت نباشین
چوخ ممنون ک حالمی سوروشدیز😊😊😀
۲۳ آبان ۹۸ ، ۲۳:۴۸ اشکان ارشادی

سلام بر خواهر گرامی ، مهندس آینده کشور عزیزمان 

بیرنجی ، باغیشلا منی. معذرت ایسترم. آخه احساس اتدم ناراحت اولدون. 

خوب واقعا ببخشید ، چون وقتتون گرفتم. تولدت بهار بود و تبریک گفتم ، انشاءالله نوروز و تولدت بروزرسانی بکن ، البته بنده برای عرض تبریک خدمت می رسم. 

گاهی نظراتم بچه گانه هست پس ببخشید. 

دختر با محبت و مودبی هست مثل خودت! پس قدر همدیگر بدانید. 

منده کرمانشاهدان دیگه وبلاگین قوناخ اولدوم. لهجم بوطور واردی. 

وبین یانی وبلاگین چوخ سِویرم. 

موفق اولاسان. 

 

آلاهین امانیندا ، آلاهین سیزین ساخلاسین 

پاسخ:
سلام داداشی عزیز💐
زبان ترکی خیلی خوب تایپ میکنین
خوشحال میشم ک باز ب وبم سربزنین و کامنت بزازین😊
سیزده موفق اولاسیز
۲۳ آبان ۹۸ ، ۲۳:۵۶ اشکان ارشادی

گوزوم اوسته ، حتما گلیرم. 

 

حتما ترکی یازماخ الم. مطمئن اول ، آباجی گل. 

 

وبلاگین چوخ سِویرم. موفق اولاسان 

پاسخ:
چوخ ممنون ساغول😊😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">