رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

چالش.لطفا همگی جواب بدید

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴ ق.ظ

سلام عزیزان خوشحال میشم اگه کامنت بذارینwinksmiley

نظرات  (۲۲)

۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۵ غریبه آشنا

7 😬

پاسخ:
ممنون:)

3 😞

20 😂

پاسخ:
مرسی
و شرمنده حقوقمو ندادن:)

بنظرم خیلی خوبه ادامه بده

پاسخ:
اهوم خیلی ممنون از نظرتون:)

چه کامنتی؟

پاسخ:
اقا منظور ب چالش جواب بده عه:)

عکس باز نمیشه از بیان آپلود کن

پاسخ:
سلام عکس باز میشه شاید مشکل  از نت باش:)

عکس باز نمیشه خب

پاسخ:
اها😊
۰۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۵۸ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

7

 

پاسخ:
قربونت😊😊☺
۰۶ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۳ || میلاد || نمونه سوالات آیین نامه

سلام - عکس برا منم باز نمیشه ک :(

پاسخ:
سلام
شاید از مرورگرتون هست
۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۹:۴۴ پرینازم ...

سلام
خیلیم عالی :)

9

پاسخ:
سلام
 😚😚😚😊
۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۷:۳۵ لیلا هستم

شماره یک

پاسخ:
فداتم لیلاجون😊😊😚
۰۷ آذر ۹۸ ، ۲۳:۳۴ اشکان ارشادی

سلام 

از گزینه‌ها خوب پول رو همه خواهانند. 

ولی اگه یک گزینه بخوام انتخاب کنم فکر کنم ، عمرمی یا همان شماره ۱۲ ، البته همه‌ی عمرمی بهتره. 

 

موفق باشی. 

پاسخ:
سلام
ممنون بابت کامنتات
خوشحالم کردین:)))))
۰۹ آذر ۹۸ ، ۰۲:۰۶ || میلاد || نمونه سوالات آیین نامه

17 و سپس 6 😊 😊 😊

پاسخ:
عاشقت شم؟؟؟؟در خواب ببینی :)))))

ن قربون دستت شمارتو نمیخام:)))
ممنون بابت کامنتت

سلام...

هیچکدوم...:/

خخخ:)))

پاسخ:
سلام خسته نباشی:))))))))

واقعا بخوام بگم:1

پاسخ:
ووووییی میسی پرتو جونم:)))))))))
۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۷ پاسبان پارسی

ندیدمت اما 14

پاسخ:
:)))))))))خیلی ممنون

10^_^

پاسخ:
مرسی😊😊😊😂

سلام اگه امکانش هست وبلاگ ما رو دنبال کنید ممنونم

پاسخ:
سلام حتما دنبال میکنم😊

مطالب وبلاگت رو  میخوندم خیلی پر انرژی هستی خوبه

ممنون میشم به من هم سر بزنی و دنبال کنی

پاسخ:
خیلی ممنون😍😍😊دنبال شدی عزیز
۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۹:۲۲ مـهـ ـیـار

خیلی چالش مسخره ای است .

خب که چی الان ؟!

آخرش ؟

پاسخ:
شاید ب نظر شما مسخره باش ولی برا من مسخره نیس
من مجبورتم نمیکنم ک نظر بدی
بازم ممنون بابت نطرت😊

با اینکه اولین باره میام اینجا...

18

پاسخ:
سلام ممنون😊

من 3 یا 4 روز پیش کامنت گذاشتم چرا الان جواب میدی؟؟؟؟

پاسخ:
زیاد نمیام برا همین😊

17😂😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">