رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

استرس کنکور

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ
هووووف ب کنکور ده روز مونده خیلی استرس دارم نمیدونم چیکار کنم کم مونده سکته کنم.....خدا بهمه کنکوریا کمک کنه.....اینچروزم چجوریه سرمیشه خدامیدونه....این استرس بگذره استرس اعلام نتایج شروع میشه...بعضی وقتا از استرس میشینم گریه میکنم....من فقط گریه میکنم یا بچه های کنکوری شمام گریه میکنین؟
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
هاجر ..

استرس

کنکور

نظرات  (۹)

۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۲:۳۲ مشتاقٌ الیه
ما هرگز گریه نکردیم :)
مثل مرد تا آخرش می خندیدیم
+کدام کنکور؟ کنکورهای عملی رشته های خاص؟
پاسخ:
منظورم کنکور فنی و سوالای تخصصی خبمنم با گریه استرسمو خالی میکنم
۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
مگه کنکور رو ندادن؟!؟!؟!

پاسخ:
ن فنی مونده منم کامپیوترم 11مرداد هس همشو بلدم ولی استرس نمیزاده
۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۵ خانوم میم
سلام عزیزم
من دو سال پیش کنکور دادم
و باور کن مهم ترین نکته درباره کنکور اینه که استرس نگیری
والا
اینو به خودت بگو که ان شاءالله من میتونم موفق شم و از همه بهترم :)
ان شاءالله بترکونی و قبول شی❤
پاسخ:
ممنون گلم ک بهم روحیه دادی خودمو کنترل میکنم ک نداشته باشم استرس انشالله ک موفق میشم
موفق باشی گلم
نترس و به خدا توکل کن
کاش منم ثبت نام میکردم 😞
پاسخ:
سعیمو میکنم تموم امیدم بخداس اره گلم کاشکی توام ثبت نام میکردی و باهم برنامه ریزی مکردیم و میخوندیم
من بهت مشاوره رایگان میدن...
استرس نداشته باش!
بخدا اگه الان پیش بهترین مشاور دنیا هم بری همینو بهت میگه!
ضمنن..اگه کنکور قبول نشی هم چیزی نمیشه!...فقط یه سال دیگه باید درس بخونی!(دلداری دادن من به خودم...نه که خیلی درس میخونم...همش باید به خودم دلداری بدم زحماتم هدر نره   :/  )
پاسخ:
ممنون ک بهم دلداری دادی
۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۹:۳۹ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
واااااییی منممممم گگگگگگگ نابودم بخدا
من 60 تا تست از پیاده سازی و طراحی وب زدم سه تاشو نزدم همش درست بود باورم نمیشد اصلا خخخخ ترسیدم از خودم
پاسخ:
نترس گلم انگاری تو خوب خوندی انشالله ک قبول میشیم تموم سعیتو بکن
خواهش!
راستی..گریه نکن!تو خوشحال باشی یا ناراحت به اون چیزی که لیاقتشو داری میرسی!
(امیدوارم همیشه لایق بهترینا باشی...تا حالا به کسی دلداری نداده بودم!)
:)
پاسخ:
خب پس من خوش شانسم دیه اولین نفریم ک بهم دلداری دادی ممنون از نظراتت گلم
:))))
قبولی 
تجربیا بیچارن
پاسخ:
خدا کنه قبول شم اره کنکور تجربیا خسته انشالله ک اونم قبول میشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">