رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

لحظات اخر تا شروع کنکور فنی

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ق.ظ

امروز11مردادهس چن ساعت بیشتر ب برگزاری ازمون فنی نمونده...چن ساعت دیه تموم تلاشای یه ماه و نیمتان مشخص میشود...از صمیم قلبم برا کنکوریهای عزیز ارزوی موفقیت میکنم...بخدا توکل کنین ک انشالله موفق میشین...دوستان برام دعا کنین:)

نظرات  (۱۵)

۱۱ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۳۷ معلمی از جنس اینده
من دعا می کنم که در کنکور موفق بشی!
پاسخ:
ممنون ...کنکورو ک دادم فعلا از این ببعدهم باید منتظر جواب باشم
ان شاءالله همگی موفق باشین 
پاسخ:
ممنون بهارجون
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۶ امیررضا کامیار
آرزوی موفقیت 😉
انشااللله موفق میشی...
:)
سلام :)
ان شاءالله که موفق باشی ...
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۱ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
وای چطور دادییییییییی؟
پاسخ:
سلام خوبی بد نبود خیلی سخت بود چن.تا از تستارو زدی؟؟
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۳ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
من از 160 تا فک کنم کلا 40 تاشو نزدم تازه اونارم الان شک کردم درست زدم یا نه
کلا استرس گرفتم خخ
ایشالله قبول میشیم ولی
پاسخ:
انشالله موفق میشیم .... ولی چی؟؟
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۸ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
خخ من مطمئنم گند زدم خخخخخ حس میکنم
پاسخ:
من فقط اونایی رو مطمن بودم زدم ...اوتاییم ک شک داشتم نزدم
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۱ «روم » ،،،،،،،،
سلام 
من سال ۱۳۸۳ کنکور دادم ، یکضرب هم قبول شدم. حالا شما انشاءالله قبول صد درصدید ، چون صندلی ها خالیه.
مگه زمان ماست ؟ 
میدانم حالا جبهه میگیرید همگی! 
پس خداحافظ.
پاسخ:
سلام درسته زمان شما سخت بود ولی ماهم جبهه نگیریم:(
امتحان فنی با امتحان‌کنکور،  تاریخ امتحانشون فرق میکنه ؟!
فنی و کار و دانش دیگه یا الان اسمش فرق کرده ؟!:)


سلام 

در هر حال موفق باشین 🌱
پاسخ:
سلام ممنون:)
ولی سوال ما رو جواب ندادی ها !؛)

پاسخ:
ن تاریخشون فرق نمیکنه همون کنکور فنی
ایشالله موفق باشن
پاسخ:
ممنون:)
سلااام عزیززم
ان شاءالله نتایج کنکور همه و شما عالی باشه و خستگیت در بره :) 
پاسخ:
:)

ایشاالله همشون موفق باشن :)

پاسخ:
انشالله...
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۴ فرناز فرزان

ان شاء الله موفق باشی :)

پاسخ:
ممنون:)انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">