رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

تبادل لینک

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۱ ب.ظ
دوستان اگر کسی باتبادل لینک موافق هس اطلاع بده:)
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۶
هاجر ..

نظرات  (۱۱)

:)

پاسخ:
حرفم خنده داشت؟؟یا منظورت تبادله؟
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۱ معلمی از جنس اینده

سلام من از اول وبلاگت رو دوست داشتم و برای همین تو در پیوند هام اول هستی اگر تو هم وبلاگ من رو دوست داشتی ادرس من رو لینک کن.

پاسخ:
سلام ممنون:) حتما وبتونو تو پیوندها میزارم
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۱ فاطمه ❤عشق کره

لینک شدین

پاسخ:
مرسی:)شمام همینطور
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۲ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

لینک شدید:)

پاسخ:
ممنون:) شمام همینطور
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۱ فاطمه ❤عشق کره

ممنوون

پاسخ:
:)

بازدید کننده زیادی ندارم...ولی به هرحال لینکتون کردم : )

پاسخ:
ممنون:) منم لینکت کردم
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۳ لوک خوش شانس

باشه حتما 

پاسخ:
ممنون:) منم لینکت میکنم

سلام با چه عنوانی لینکت کنم؟ 

پاسخ:
با عنوان رهگذر

لینک شدی

پاسخ:
مرسی:)

لینک شدی جانم...:)

پاسخ:
ممنون پرتو جان:) شمام لینک شدی

سلام

دنبال=دنبال

پاسخ:
سلام دنبال شدید توام دنبال کنید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">