رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

وقتی ناراحتی با چی اروم میشی؟

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۲۱ ب.ظ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۲

نظرات  (۱۸)

گریه کردن چرا نداره؟😂

گریههههه گریههههه انقدر گریه تا اشکم خشک بشه😅

من ناراحت بشم سریع اشکم قلوپ قلوپ میریزه!

جز گریه،موردای۳،۱۵،۱۶،۱۹

وچندین کار دیگه بسته به علت ناراحتی:)

پاسخ:
گزینه گریه نداریم درمورد گزینه 19هم باید بکم ک زماته ای نیس که بتونه با کسی حرف بزنه و درد و دل کنه بعدا از اون حرفایی ک گفتیم علیع خود ادم استفاده میکنن
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۳۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

15

پاسخ:
بهترین روش برای کم کردن ناراحتی

سلام

گریه! حرف زدن با خدا :) نوشتن ! حرف زدن با مامانم

پاسخ:
سلام گلم چ گزینه های خوبی برای کم کردن ناراحتی داری
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۵۹ دچارِ فیش‌نگار

یک و ده :)

پاسخ:
گرینه یک سخته واقعا بعضیا تحمل نمیکنن و ده ک همیشه تو مشکلاتمون میگیم خدا بزرگه و همیشه هم جواب مبده:)

1 4 15

پاسخ:
بیشتر من خودم با موسیقی موافقم:)
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۲۸ مطالب طنز و خنده دار- خوارزم

سلام

دوستان میشه به سایت من رای بدهید؟؟ برای اینکه رای بدهید کد اختصاصی من یعنی mtanz731 در پست سایت yon.ir/zGDy1 برام ثبت کنید.
پیشاپیش خیلی ممنون از اینکه میخواهید سایت من رو ثبت کنید.

پاسخ:
حتما رای میدهم و وب زیباتون دنبال شد:)
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۱۴ مطالب طنز و خنده دار- خوارزم

خیلی ممنون از شما وبلاگ شما هم با افتخار دنبال شد.

بازم خوشحال میشم به سایت من رای بدی به صورت توضیحات بالا؟

پاسخ:
ممنون از شما بله حتما بازم رای میدم:)

سریال دیدن !!! یا چک کردن پست های اینستا  یا بیام بیان و

...

پاسخ:
اینام راه حل های خوبین:)

خب من با 15 اروووم میشم :))))

پاسخ:
منم همینطور:)

2و3و7 😂

پاسخ:
وسیه نشکن گرونه سخته خریدنشون والاخخخ:)

راه میرمو با خودم حرف میزنم...بعدم میبینم فقط عین اسکلا دور خودم چرخیدم برا چیزی که حتا اهمیت فک کردن نداشته عصبانی شدم...بعدم به خودم میخندم!

مدیونید برا آخرین کاری که میکنم به عقلم شک کنین!

پاسخ:
خخخ ولی راه حل های خوبی هستن:)

خوابیدن

پاسخ:
اینم روش خوبیه:)
۰۳ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۱۳ دخترک بهاری
گریه...نوشتن..چایی..خوابیدن..چون میگذرد غمی نیست(اصلا این جمله انگار آب رو آتیشه)
پاسخ:
هرچقدم بگن میگذره ولی برعکسش نمیکذره:(

توی گزینه ها نگشتم ولی فقط موزیک !!!

پاسخ:
اهوم تو گزینه ها هس موزیک انتخاب عاقلانه ای هس:)

با خود خود خدا

دوست دار ما

عاشق ما

آدم با عشق همیشگی‌اش حرف بزنه، خیلی

آرامش می کنه، این طور نیست؟

یا بهتر گزینه ۶

پاسخ:
این گزینه بنظر منم خیلی خوبه:)
۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۰۳ فاطمه ❤عشق کره

19البته فقط رفقام

سر زدن به وبلاگ ☻

پاسخ:
از کارای متفاوت هس

گزینه ی ۱۸ رو بکنی یه پاکت حله....!

پاسخ:
اره سیگار واسه ناراحتی خوبه ولی امتخان نکردیم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">