رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

قدم نورسیده:)

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ب.ظ

خوش اومدی ب جمعمون مهراب کوچولو

عمه هاجر فدات بشه خوشگلم

جمع خانوادگیمون دارهشلوغ تر میشه الان پنج روزه خوشگل عمه بدنیا اومده

جیغ و داد و ونگ

بدنیا اومدی ،‌ بچه قشنگ

راستی ،‌ می خواستی بدنیا بیایی؟

این جا را دوست داری گلابی؟

زندگی را شروع کردی با داد و قال

مامان و بابا از اومدنت هستند خیلی خوشحال

👶👶👶👶

باز کن پنجره ها را که نسیم،

روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرند و بهار،

روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است

قدم نو رسیده مبارک

👶👶👶👶

نظرات  (۲۴)

۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۱۵ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ

الهییییی عزیزم خدا حفظش کنه

قدمش مبارک باشه :)

تبریک میگم☺

عمه بودن حس خوبیه

پاسخ:
ممنون
بله عمه شدن حس خوبیه:)

خدا حفظش کنه :)

وووییی فندوقو نگاااا😍😍😍😍

چقد خوشگل و کوچولوعههه😍😍

پاسخ:
اره کوچولو هس
اونقد بغلش میکنم:)

ای جانـــــــــــــــــــــم، چه نـــــــــــــــازه.

پاسخ:
اهوم نازه
بمن باش همش تو بغلم نگه میدارم ولی نمیزارن:)

واااااییییی عزییییییزممم😍😍😍

قدم نورسیده مبارک انشاالله همیشه سلامت باشه😍

میمیرم برا نی نی😁😍😍

کیف میده با مچ کوچولوشون انگشت آدمو محکم میگیرن اون لحظه ذوق مرگ میشم😭😂

 

 

پاسخ:
انشالله توام عمه بشی محیا گلی:)
خیلی نازه اونقد بوس و نازش میکنم:)

مرررسییی انشااالله😍😍

آخخخ نگووو دلم میره😭😍😅😂

خوشبحالت،خداحفظش کنه😍😘

پاسخ:
خدا تورو هم حفظ کنه گلم:)

جیییییغغغغغغ

بچه داداشت به دنیا اومد؟؟؟

قدم نورسیده مبارک

ایشالا سایه پدر و مادرش روی سرش باشه

تبریییییک

پاسخ:
اره پنج روزه بدنیا اومده اسمش مهراب هست ممنون گلم انشالله خودتم عمه بشی:)

تبریک به من

تبریک به تو

تبریک به همه

ووییییی کاش قیافتو تو حین عمه بودن میدیدم

پاسخ:
وای نگووو اونموقع دلم میخواست پرواز کنم خیلی ذوق کرده کرده بودم الان هرجا بیاد بغلش میکنم و میبوسمش خیلی نازه مث عروسک میمونه خوشگل عمه س:)

خدا نگهش داره براتون فور اور

خدا حفظش کنه

مبارکه عمه خانم جان!

امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشه...

:)

پاسخ:
ممنون از نظراتتون:)

مبارک باشه عزیز دل ،^_^

پاسخ:
ممنون نیلوجون:)))

من عاشق نوزادان هستند البته ۵ ماه به بعد جذاب تر هم میشن ^_^ 

 

پاسخ:
ووویی از الان منتظر پنچ ناهش بشه ببینم چجوری میشه:)

الهییی عزیزم مبارک باشه 😍😍😍

منم یه ماه عمه شدم خیلی شیرینههه 😘

دم همه عمه ها گرم 💪💪😀

پاسخ:
وویی مبلرکه گلم قدم نو رسیده مبارک پس توام عمه شدی ای جان:)))))

:)

پاسخ:
:)

سلام.خوشحال میشم به وبلاگ من سربزنی و مطالبمو بخونی.اگر خواستی دنبالم کنی بگو تا منم دنبالت کنم/

پاسخ:
دنبال شدید:)

مبارک باشه

ان‌شاءالله با تربیت خویش در آینده

هوای عمشو داشته باشه.

و در کل: قدم نو رسیدتون بشه افتخار تون.

 

پاسخ:
:))) ممنون از نظرتتون:)
۰۸ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۴۴ غریبه آشنا A

وااااییییییی نازی نی نی خوشگل موشگل😘😘😘😍😍😍

قدمش پر از خیر و برکت باشه ان شالله🌹

پاسخ:
مرسی گلم از نظرت خیلی خوشحالم کردین:)
۰۸ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۲۸ غریبه آشنا A

فدات نازنینم مصاحبت باهات باعث افتخاره😘😊

سلام .اگر دوسداشتی یکسر به وبلاگم بزن و مطالبمو بخون.

پاسخ:
سر زدم و دتبالتونم کردم خواستین شمام دنبال کنید:)
۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۰۲ فاطمه ❤عشق کره

خداحفظش کنه داغش و نبینی

پاسخ:
ممنون از نظراتت گلم:)

عاخیییی...

مبااارکههههه...:))))

انشاءالله که خدا حفظش کنه و همیشه مایه سربلندی خانواده ش باشه...:)

پاسخ:
ممنون گلم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">