رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

ووویییشروع ب کار کردم

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۱۳ ب.ظ

سلام دوستای گلم ی خبر خوب شروع ب کار کردم پاشین بیاین تبریکارو بگین وبوسم کنین البته فقط دخملا:)))

هرکی تبریک نگه بهش شیرینی نمیدم

تا سه روز دیه هم نتایج کنکور فنی مشخص میشه

وااااای خیلی خوشحالم و ذوق کردم:)))

اینم ی گل تقدیم ب خودم

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۳
هاجر ..

شغل

کار

نظرات  (۱۹)

سلاام عزیزم مباارکه

بوس به لپت

ان شاءالله موفق باشی :)

پاسخ:
ممنون گلم
انشاالله توام موفق باشی:)

کار؟...شاغل شدی؟...پس مبارکه!

امیدوارم نتیجه خوبی رو ببینی...

خوبه انقد به فکر خودتی که گل تقدیم حضور خودت میکنی...:)

امیدوارم نه تنها در این برهه زمانی که در تمام طول زندگیت وحتا بعد از مرگت موفق باشی!

(رک کی بودم من؟)

 

پاسخ:
بله شاغل شدم:)
ممنون خوشحالم کردین:)
بله دیه ب خودم ارزش دادم و گل تقدیم خودم کردم:)
رک؟؟؟نمیدونم رک کی بودین:)
البته شمام موفق باشین:)

عزیزم تبریک میگم😍

ماچ موچ😁😘

انشاالله همیشه موفق باشی❤

پاسخ:
ممنون محیاجونم بوچ بوچ
همچنین گلم:)
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۳۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

موبارکا بوس ماچ بوس.ماچ!!!فراتراز1گل نیست؟

 

پاسخ:
ممنون
ن این گل برام کافیه:)

مبارک شده.

...

اون همه گل زیاد نیست؟ ☻

پاسخ:
مرسی:)
ن بنظرم حتی کمه:)

بوس مجازی برای تو

موفق باشی 

پاسخ:
مرسی ممنون:)

-_-

چه جالب !

 

هر وقت تونستی رنگ شوهر و ببینی بیا پست بزن وووییی شوهر کردم :))))

 

پاسخ:
خخخخخ
باش رنگ شوهر دیدم پست میزارم:)
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۲۸ لوک خوش شانس

مبارک باشه 😊 بوسها هم بمونه واسه دخترا 😂😂😂

پاسخ:
ممنون گلم:)

:|

این چه وضعشه؟...

چرا یهو شدم "شما"؟

بخدا من همون "تو"قبلی ام!

....

مرسی بانو!

پاسخ:
خب شما نگم چی بگم؟وا:)))

عاخی مبارکه...:)

ان شاءالله که موفق باشی عزیزم...^^

پاسخ:
مرسی پرتوجونم:)
انشااله توام موفق باشی:)

تبریک میگم عزیز دلممم

بوووس به دو تا لپات😘😘

پاسخ:
ممنون لیلاگلی:)بوچ بوچ:)
۱۴ شهریور ۹۸ ، ۰۶:۱۱ 🌱...Masoumeh ...🌱

عزیزم موفق باشی 😍😍

پاسخ:
ممنون معصومه جون:)

تبریک موفق باشی :)

پاسخ:
ممنون:)شمام موفق باشین:)

:|

ینی واقعن راه نداره یکم خودمونی تر شیم؟...

(حتا دریغ از خواندن یک "تو")

پاسخ:
ن فک نکنم راه داشته باش:)
۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۳۹ غریبه آشنا A

عزیزدلم خیلی خوشحال شدم برات😙😘 تبریک میگم موفق باشی و همیشه لبت خندون😘😍😊

پاسخ:
ممنون گلم:)

تبریک میگم عزیزم😍😘

موفق باشی 

پاسخ:
ممنون عزیزم:)

:)

خب پس ولش...

مهم نیس...بچه مثبتتم باحاله!

پاسخ:
اهوم باحاله:)

راستی نتایج کنکورت نیومد؟...

اگه اومده...خوب بود؟

پاسخ:
ن قراره شنبه نتایج اعلام بشه
بمحض فهمیدن پست میزارم:)

امیدوارم نتیجه خوبی بگیری...

:)

پاسخ:
انشالله:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">