رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

دلتنگی و بیقراری؟؟؟

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ب.ظ

دلتنگی...؟؟؟

به این دلتنگی عادت دارم هر روز

به قلبی که یه تیکه چوب میشه

به زخم هایی که امشب میزنی و

تا قبل دید نت زود خوب میشه

به این دلتنگی عادت دارم هر روز

به اینکه ساده دارم میرم از یاد

به چشم هایی که بستن یاد میدی

زمانی که دلش آغوش میخواد

با بی محلیا تم/ لحظه به لحظه باتم

همیشه چشم به راتم/کی بر میگردی؟؟

همیشه پا به پا تم /شریک گریه ها تم

تموم خاطراتم/ کی برمیگردی؟؟

کسی اندازه ی من عاشقت نیست و نبوده

واسه جداشدن از من و خونه خیلی زوده

بیا بمون کنارمن بذار تموم شه دردم

چه شب هایی که واسه عشقمون گریه نکردم

جای شونه ی تو سرم روشونه ی دیواره

دلم وقتی کنار من نباشی غصه داره

با اینکه بعد رفتنت میدونی بیقراری

ولی دلت میخواد بازم بری تنهام بذاری.......

نظرات  (۵)

۱۵ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۰۷ ✌בراڪُــۏلایِ ᓄمـ َـریض ....

فکر کنم بیقراری:|

پاسخ:
اهوم ی جورایی اره:(

علیرضا تلیسچی؟!

پاسخ:
ن اهنگ دلتنگی احمد سعیدی هس:)

عزیزم 😞😞😞

پاسخ:
گلم ناراحت نگام نکن عزیزم:(

مخاطب نداره؟...

من بودم تقدیمش میکردم به یخچال خونمون...!

خیلی بی معرفته...هر وخ گشنمه خالیه...تو ماه رمضون که نمیتونم لب به هیچی بزنم داره میترکه!

خدا ازش نگذره!


به دور از شوخی:

چرا ناراحتو بی قرار بانو؟

امیدوارم حال دلت خوب شه و خوب بمونه!

:)

پاسخ:
ن مخاطب نداره قبلنا داشت ک الان واسه من مرده...بیخی
وا یخچال هم ایده خوبیه خخخ


خودمم نمیدونم چرا بیقرارم از اهگای احمد سعبدی هس
خوشم اومد برا همبن پستش گذاشتم:)

:)

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">