رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

کنکور قبول شدم وووویییی

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ب.ظ

ی خبر خوب و داغ و عالی

وووییی دوستان نتایج کنکور اومد

قبول شدم 

از خوشحالی دست و پام میلرزید

گریم گرفت البته از خوشحالی 

حالا وقت خنده س:)))))

دست و جیغ و هوراااااااااا

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۶

نظرات  (۱۹)

تبریک 

والبته خدا نکشت  شما رو ! فکر کردم نتیجه سراسری اومده 😅😅😅😅

مردم و زنده شدم 

پاسخ:
ممنون:)
بخدا خیلی تلاش کردم و نتیجشم دیدم خخخخ کلی ذوق کردم
۱۶ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۰۹ معلمی از جنس اینده

سلام

راست میگی؟؟؟؟؟

راستی رشته تحصیلیت چیه؟؟؟؟

خیلی خوشحال شدم که در کنکور قبول شدی...

انشا الله در تمام روزهای زندگیت موفق باشی...

راستی رشته تحصیلیت چیه؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
بله راس میگم
رشته کامپیوتر از دانشگاه ملی قبول شدم
ممنون شمام موفق باشین:)

تبریک میگم عزیزم،موفق باشی ❤

پاسخ:
ممنون شمام موفق باشی:)

نتیجه رو هم به ما بگید + تبریــــــــک.

پاسخ:
ملی قبول شدم و ممنون:)
فعلا رتبه رو پنجشنبه میگن

مبارکتون باشه

به امید موفقیت های بیشتر برات:)

پاسخ:
مرسی ممنون:)

تبریک :))))

پاسخ:
ممنون گلم:)

سلام

تبریک میگم

همیشه شاد و خوشحال باشید

پاسخ:
سلام 
ممنون:)
شمام شاد و خوشحال باشید:)
۱۶ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۰۱ ✌בراڪُــۏلایِ ᓄمـ َـریض ....

تبـررریک

فقط یه سوال :کی برا شیرینی خورون بیایم؟؟

پاسخ:
مرسی گلم
همین امشب دعوتی با بچه های بیانی
تشریف بیارین شیرینی بخورین:)

سلام هاجر خانم

کنکور قبول شدنت مبارک:))

عاشق این حس و حالم، دو بار تجرّبش کردم.

پاسخ:
سلام 
ممنون علی اقا:)))
راستی دوبار تجربش کردین؟؟؟؟

سلاااام

تبریک میگم

زهرا هم قبول شده

خیلی خوشحال شدم

پاسخ:
سلام
ممنون فاطی جونم:)))
زهرا از کجا قبول شده؟صنوبرچی؟

واااای عزیز دلممممممم😍😍😍کلیییی خوشحاااال شدممم

مبارکهههه:)))

پاسخ:
ممنون لیلا جووووونم فداتم:)
۱۷ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۳۷ فاطمه ❤عشق کره

تبریک میگم عزیزم😊

پاسخ:
ممنون عزیزم:))
خیلی خوشحالم کردین:)

ایول بابا!

خیلی خوشحالم برات...

دمت گرم...

:)

D;

پاسخ:
خودم از خوشحالی دارم بال درمیارم:)

من دو تا کنکور دادم

یه کاردانی

و

یه کارشناسی

رشتم.

منظورم این دو بود.

پاسخ:
اها موفق باشین:)

تبریک می گم عزیزم:)

پاسخ:
ممنون بهارجونم:)

تبریک بهت

پاسخ:
مرسی ممنون

عزیییزم تبریک میگم بهت😍

انشاالله همیشه موفق باشی❤

پاسخ:
ممنون محیاجونم:)
توام موفق باشی:)

سلااامممم.عاخیییی.....

مبااارکهههههههه...:))))

ریاضی بود رشته ت؟

پاسخ:
سلام‌
ممنون‌گلم:)))

ن رشتم کامپیوتره

همواره موفق باشی:)

پاسخ:
ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">