رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

بنظرتون کدوم قشنگتره؟؟؟؟

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱ ب.ظ

 

نظرات  (۳۴)

بنظر خودم مجردی بهترینه والا:)

هیچ کدام!...

خواب سر صبح که تا لنگ ظهر امتداد یافته باشد...فرقی نمیکند کجا باشد...مهم این است که باشد!

:)

پاسخ:
منم موافقم ایووووووول:)
ولی حیف ک زیاد نمیزارن بخوابیم

شماره ۲:)

پاسخ:
اهوم اینم نظر خوبیه 
ولی بنظرم شیرین ترین خاطره باید باشه روز بدنیا اومدن بچه:)

هعی...روزگار وفا نداره...به یه چیزم که دل میبندی دنیا بهت نمیدتش!

:)

پاسخ:
اهوم درستع حالا بگو دنیا چیو بهت نداده؟


عه وا فضول شدم یهو:)))فضول ک نه کنجکاو شدم:)))

روز به دنیا اومدن بچه

شماره 4

پاسخ:
منم با مجردی موافقم:)

خواب سر صبح امتداد یافته تا لنگ ظهر...

دنیا یکی از همینا بهم بدهکاره!...هر وخ میام درست حسابی بخوابم یا جمعس و جارو برقی روشنه....یا برای تمرین مدارس منعم از خواب!...یا تو مدارسه!...

عالم و آدم دست به دست هم میدن که من طلبکارشم از دنیا!...

پاسخ:
این دو روزم بخواب ک مدرسه ها باز میشه:)
منم باس برم دانشگاه:(بخواب محروم میشیم
باز امد بوی گند مدرسه:)))(

مجردی 

به دنیا اومدن دخترم 

خواستگاری 

شب عروسی 

پاسخ:
وا عجب گزینه هایی
نیلوجون حداقل ب ترتیب میگی
مجردی
خواستگاری
شب عروسی و دراخر بدنیا اومدن نی نی وووییی:)

در حال حاضر اتمام درس و مدرسه قشننننگ ترین چیزه...:/

پاسخ:
پس همون مجردی میشه:)

به نظرم 2 باید حس خیلی خوبی داشته باشه...:)

پاسخ:
اهوم شاید ولی فعلا حسش نکردیم:)
۲۹ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۰۸ عبداله رضوی

تنهایی...

پاسخ:
اینم خوبه ولی تو گزینه ها ندارم:)
و خوش اومدین ب وبم:)

از اونجایی که سالها دارم مستقل زندگی میکنم مجردی یچیز دیگس.

پاسخ:
مجردی واسه خودش ی عالم دیه داره:)

:|

آره والا...خواب حرام است...مگر به نیت بیدار شدن سر صبح و حتمن برای مدرسه باشد...

:)

پاسخ:
از این دو روز ب نحوه احسن استفاده کن:))))
من از الان لالاموخوام:)))))))

:)

حتمن...اگه خانواده بزارن !

پاسخ:
:))))

این ترتیب من بود دیگه شرمنده 😞😞😞

پاسخ:
وا ناراحت نشو نیلوجونم بخند گلم
۲۹ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۴۶ عبداله رضوی

یه جورایی مجردی...

مرسی

پاسخ:
:)
۲۹ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۵۷ 🌱...Masoumeh ...🌱

هاجر جون همه شون تو زمان خودش خیلی قشنگههه نمیشه یکی رو انتخاب کرد ❤😁

پاسخ:
معصومه جون توهمه شو انتخاب کن همه موارد:)

تجربه کردن همه این حسا بنظرم جذابه:)

 

الان درحال حاضر میدونم اززندگی مجردی خسته شدم😐

ولی مثلاً سنم کمتر بود قطعا میگفتم مجردی....

هرچیزی زمان خودشو سن خودشو میطلبه وتویه برهه ای جذابه:)

پاسخ:
اهوم منم موافقم با حرفات
هر لحظه ای برا خودش جذاب کرده:)

آموزش آشپزی در هلوکوک!

holoocook.blog.ir

قطعا ۴

پاسخ:
منم با مجردی موافقم:)

پیشنهاد ازدواج اونی که دوستش داری 😍😍

پاسخ:
واااا اینم خوبه 
ولی کسی نیس ک دوس داشته باشم چه برسه به اینکه پیشنهادبده:)

شب عروسی 😋

پاسخ:
وووییی پیشنهاد خوبیه:)
۰۱ مهر ۹۸ ، ۲۰:۲۹ پاسبان پارسی

پیشنهاد ازدواج....

چون داری زندگیتو تقسیم میکنی با یک نفر که از همه تو این دنیا برات مهم تره

پاسخ:
اینم پیشنهاد خوبه :)ممنون از حضورت:)

مجرررردی!!!🐼

پاسخ:
منم بیشتربامجردی موافقم:)

بین 3 و 1 موندم :(

پاسخ:
بنظرم اول پیشنهاد ازدواج بهد شب عروسی:)

4 :) البته مجردی ای که خودت تنها زندگی کنی :/

پاسخ:
وای وای با این موافقم:)

هم یک هم سه :))))

پیشنهاد ازدواج کسی که دوستت داره و دوستش داری :)

یه عشق دو طرفه :)

 

+

مجردی دیگه زیادیش خوب نیست :))

 

۰۵ مهر ۹۸ ، ۱۷:۰۹ خانوم میم

سلااام

اوووم بنظرم همشون قشنگه اما به وقتش

خودم الان رو مود گزینه ۴ ام (مجردی را عشق استتتتت خخخ)😅❤❤

پاسخ:
اره مجردی عالیه😁😁😁
۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۴:۲۳ فاطمه ❤عشق کره

مجردی البته حدش مهمه

پاسخ:
ممنون فاطمه خانم🙂🙂
۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۹:۳۱ فاطمه ❤عشق کره

خواهش میکنم

پاسخ:
💖💖
۱۱ مهر ۹۸ ، ۱۶:۴۸ فاطمه حیدری (رضوان)

سلام

مجردی را عشق است 

پاسخ:
سلام خوبی
منم با مجردی موافقم😉😉

قطعا مجردی 😂

پاسخ:
اره مجردم😅😅

سلام واقعا مفید بود ، من اینجارو توی گوشیم سیو کردم تا بعدا بیام بقیه مطالب ببینم بخونم

 

 

 

ممنونم

پاسخ:
سلام
ممنون😊😊🌹

بنظرم 4

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">