رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

دوستان لطفا همگی پاسخ دهید

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ب.ظ

دوستان محترم لطفا همگی پاسخ بدیدwink

سوال 1:حاضری اسم عشق سابقت رو بزاری رو اسم بچت؟؟

سوال 2:حاضری ده سال از عمرت کم بشه ولی به اونی که دوستش داری برسی؟؟

سوال 3:حاضری با کسی که قبل از تو تجربه رابطه عاشقانه نافرجام داشته ازدواج کنی؟؟

سوال 4:اگه بفهمی عشقت قراره عشق دیگه بشه ولی بازم تظاهر به عاشق بودنت کنه چیکار میکنی؟؟

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
هاجر ..

نظرات  (۲۰)

۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۵۷ خونخوار باولکانی

فازت چیه؟

پاسخ:
فاز خاصی ندارم.جواب سوالارو بده:))))
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۵۸ هانیه 🤷‍♀️

1عمرا 

۲_ نهههههه

۳_اینم نه

۴_میکشمش 😂😂😂

 

 

پاسخ:
سلام همه جوابا نه شد:))))) جواب چهارمی چقد خشن:))))
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۰۲ فروشگاه تخفیفی M3S.ir

با سلام پست قشنگی بود

لطفا به سایت منم سر  بزنید :

 

http://m3s.ir

پاسخ:
سلام حتما سرمیزنم:)

بله 

بله .....حاظرم فقط ۵ ساله دیکه زندگی کنم ولی با عشقم زندگی کنم 

خیر 

میکشمش

 

۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۱۴ اسمی دارم بالاخره

نمی خواستم جواب بدم.

 

جواب سه سوال اول : یس ، بله

 

چهارمی رو جواب مشخص داره ، بی غیرتی مگه

1نه

2نه

3اگه واقعا فراموشش کرده یا بی اهمیت شده براش ومنو دوست داشته باشه آره

4خودم رابطه رو تموم میکنم

۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۲۳ هانیه 🤷‍♀️

سلام 

خب عشق سابق از اسمش مشخصه 😂

البته دو تا شون رو میکشم 😂😂😂

۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۴۶ 🌱...Masoumeh ...🌱

اگه بگم از عشق بیزارم دروغ نگفتم 😁

در نتیجه جوابی ندارم

اما سوال 3 

به نظرم اگه این موضوع رو بفهمم اصلا نمیتونم با اون آدم سر کنم 

چون مخصوصا پسرا رابطه های عشقی شون رو هرگز فراموش نمی کنند :))

آره 

آره

نه

ترکش میکنم

۱-شاید بله

۲-نه

۳-آره، آدمه دیگه، و آدم‌ها اشتباه می‌کنن

۴-اگر عاشقش باشم، نمی‌ذارم این فکرها به سرش

بزنه، اگه هم زد، به خدا می‌سپارمش و برای زمانی

که کنارم بوده ازش تشکر می‌کنم.

۰۷ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۳ پریسا سادات ..

1. نه، اونوقت همش یادش میوفتم که

2. آره :)

3. بستگی داره، ولی به احتمال زیاد نچ

4. ترکش میکنم

(البته من هنوز عاشق نشدم متاسفانه یا خوشبختانه)

۰۷ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۴ پریسا سادات ..

خودت چی؟

پاسخ:
۱_اره
۲_اره
۳_عمرا
۴_با زهر میکشمش😊😊

1_نه

2_نه

3_بلی:)

4_میزارم و میرم،از دوروبودن متنفرم :))

۱۱ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۱۸ MojtabA thestoryofaboy

نه

(دیگه) نه

بله حاضرم چون خودمم رابطه سابق داشتم.

عشق واقعی اگر توش نیست.اگر و اگر و اگر مال قصه هاست.اگر واقعی باشه هیچوقت اینکارو نمیکنه.

آره(نه به خاطر اسم اون بودن...به خاطر خودِ اسمش)

نه

نه

:/

۱۸ فروردين ۹۹ ، ۰۱:۲۹ Milad HB عسل تکسو

سلام بلاگ خوب و جالبی دارین ، لذت بردم از محتوای بلاگتون :)

از بلاگ عسل تکسو هم دیدن کنید و تمایل داشتین بلاگ رو دنبال کنید.

(از باکس دنبال کنندگان)

شاد و سلامت و موفق باشین :) 

پاسخ:
سلام وبلاگ شمام عالیه
دنبالتون کردم
۱۸ فروردين ۹۹ ، ۰۶:۳۵ Milad HB عسل تکسو

اگه دوس داشتی دنبالم کن ، دنبالت کردم :دی

پاسخ:
سلام دنبال شدی

سوال 1:خیر

سوال 2:خیر

سوال 3:خیر

|:

پارسی‌نویس؛ مجله فناوری، علمی، سرگرمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">