رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

یادگرفتم ک ....

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۴۳ ق.ظ

ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﮐﻪ ﺍﺭﺯﺵ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻬﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻣﯿﺪﻥ ﺩﺭﺟﻪ ﺑﻨﺪﯼ ﮐﻨﻢ ﻧﻪ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ....ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﮐﻪ : 1. ﺑﺎ ﺍﺣﻤﻖ ﺑﺤﺚ ﻧﮑﻨﻢ ﻭ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﺧﻮﯾﺶ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﺪ.  2. ﺑﺎ ﻭﻗﯿﺢ ﺟﺪﻝ ﻧﮑﻨﻢ ﭼﻮﻥ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﺭﻭﺣﻢ ﺭﺍ ﺗﺒﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ .  3. ﺍﺯ ﺣﺴﻮﺩ ﺩﻭﺭﯼ ﮐﻨﻢ ﭼﻮﻥ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺗﻘﺪﯾﻢ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﯿﺰﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ .  4. ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭ ﺟﻤﻌﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺗﻌﻠﻖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺩﻫﻢ.... ﻣﻦ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﺘﮑﯽ ﺑﺎﺷﻢ.. .. ﯾﺎﺩ ﮔــــﺮﻓﺘﻢ ﮐــﻪ ﻋﺸـــﻖ ﺑﺎ ﺗـــﻤﺎﻡ ﻋﻈــــﻤﺘﺶ 3-2 ﻣـــﺎﻩ ﺑـــﯿﺸﺘﺮ ﺯﻧــﺪﻩ ﻧـــﯿﺴﺖ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓـــﺘﻢ ﮐــﻪ ﻋـــﺸﻖ ﯾﻌـــﻨﯽ ﻓﺎﺻــــﻠﻪ ﻭ ﻓﺎﺻــــﻠﻪ ﯾــﻌﻨﯽ 2 ﺧــﻂ ﻣـــﻮﺍﺯﯼ ﮐــﻪ ﻫـــﯿﭽﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﻫــﻢ ﻧﻤـــﯽ ﺭﺳﻨﺪ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓـــﺘﻢ ﺩﺭ ﻋﺸــﻖ ﻫﯿﭽـــﮑﺲ ﺑﻪ ﺍﻧـــﺪﺍﺯﻩ ﺧـــﻮﺩﺕ ﻭﻓـــﺎﺩﺍﺭ ﻧﯿــــﺴﺖ ﻭ ﯾـــﺎﺩ ﮔﺮﻓــــﺘﻢ ﻫـــﺮ ﭼــﻪ ﻋﺎﺷـــﻖ ﺗﺮﯼ.. ﺗﻨــــــــﻬﺎﺗﺮﯼ

نظرات  (۴)

دقیقا ! 
ولی راستش اگر بخوام انسان ها رو بر اساس اهمیت دادن به خودم کنار خودم نگه دارم خیلی زودرتنها میشم ! 

پاسخ:
مهم اهمیت دادنه وقتی من اهمیت میدم و اونا اهمیت نمیدن همون بهتر ک دسته بندی کنم کسایی رو بهم اهمیت میدن
من ترس از تنها شدن دارم ! 
برای همین خاطرم با احمق و... باشم ولی تنها نباشم :(
پاسخ:
هرکس دراین مورد نظرات متفاوتی داره... ولی وقتی خدارو داری دیه تنها نمیشی
۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۵ گیتی رسایی
بسیار جالب

این خواسته هائی هست که با اجرایش انسان به نهایت آرامش میرسد

موفق باشدی
پاسخ:
شمام موفق باشین ممنون از حضور گرمتون
۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۸ آب حیات ، زمین
سلام 
درسته ، ولی در مورد احمق ها آمده 
مکن با ابلهان بحث 
جواب ابلهان خاموشیست. 
تا ابله در جهانست  مفلس در نماند 
و ...... 
قدیمی ها به طرز بیان خودشان اینها را گفته‌اند ولی نه به زبان امروز ، به صورت شعر و مثل.
خواهر من سالها بر روی فن گفتار کار کرده ام حالا هم این وب خودم را برای شماها زده‌ام وگرنه خودم هم حوصله ی ادامه دادن ندارم. البته منت نمیگذارم و شاید اصلا رفتم به همان ادامه ی دیوانم رسیدگی کنم. این مباحث من برای اکثر افراد خسته کننده است و درک میکنم. فعلا بر روی سرایش داستانهای فولکوریک بر وزن بحر متقارب اقدام کرده ام.
موفق باشید. 
ممنون که وب مرا به نظراتی حتی مخالف ، مزین می کنید. 

پاسخ:
وبتون عالیه و من دنبال میکنم
بعصیا هستن ک مردم ازارن ک
بجای موافق ..مخالف میکنن
از بس برام مخالف ی مردم ازاری
کلا قالب وبو عوض کردم

ممنون از نطراتت و حضور گرمتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">