رهگذر

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۱ - علی
    بنظرم 4
نویسندگان

باز ی چالش دیه داریم بدو بدو....

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۴۲ ب.ظ

عزیزان لطف کنید دلیلتون رو بفرمایید ک از چ لحاظی انتخاب کردید

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲

نظرات  (۱۵)

20 آدم اول باید کشور خودشو بشناسه بعد برا اطلاعات عمومی یه سری هم به جاهای دیگه بزنه!
پاسخ:
ایول دست مریزاد...
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۵ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
حوصله مسافرت ندارم خخخ
پاسخ:
کی حوصله شو داره ک توام داشته باشی خخخخ
ایران گردی :)
20
:)
عربستان 

به خاطر کعبه :/ خخخ الکی
میگن نیکی میناژ میخواد کنسرت بزاره اونجا 
+میدونم لغو شده 
پاسخ:
جای خوبی انتخاب کردی
ھیچکدوم/کرھھھھھ

پاسخ:
این تو گزینه ها بود....حالا ب چی دلیلی؟جاهای دیدنی داره؟
نبود
برمbtsرو ببینم/

24
چون عاشققققققققق فرانسه و زبان فرانسوی با خواننده هاشونم دوست دارم یبار فرانسه برم
و یه سر کنسرت لارافابیان و    zaz  برم
پاسخ:
ارزوت قشنگه انشالله ک بتونی بری
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۸ آب حیات ، زمین
سلام 
فکر کنم چین و ترکیه.
اگر می‌شود لطف کنید بگویید که کدام دو بیت شعر ؟ 
اگر وب دیگرم را می گویید لطف کنید و دقیق بفرمائید. 
دوست داشتید تفسیر و تعبیر کنید ، ،،  بنویسید حتما می خوانم.
پاسخ:
دوبیت بابا طاهر:ز دست دیده و دل هردو فریاد.... ک هرچه دیده ببیند دل کند یاد بسازم خنجری نیشش ز فولاد زنم بر دیده تا دل گردد ازاد دروبتون مینویسم تا جایی ک بلد باشم و مفهومشو برسونم
:) خیلی ممنونم
پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون:)
31.بلژیکککک
پاسخ:
بخاطر جاهای دیدنی اش؟
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۰۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
قطعا ۲۰ (آمریکا) رو انتخاب می کنم تا ببینم اون بهشتی که تو فیلمهاشون نشون میدند واقعیه یا آمریکای واقعی خیلی بدرتر از این حرفهاست :)
پاسخ:
بنظرم فیلما ک نشون میدن همش الکیه
ترکیه
پاسخ:
ایول ترکیه جاهای خوبی داره و جای خوبی برا زندگیه و کل ازادی خخخخ

سلام 
۹ بخاطر اهرام ثلاثه شون دوست دارم برم و  از نزدیک ببینم 
۱۴ دوست دارم برم قونیه رو ببینم و جاهای تاریخی و زیارتی ترکیه و کلا کشورشون .
۲۲  دوست دارم برم بعد از ۱۵ سال اقوام مادری مو بخصوص خاله مادرم   دوباره از نزدیک ببینم.

۱۵ دوست دارم برم خونه دختر عمه ام و اونو و بچه هاش رو هم خوشحال کنم هم از نزدیک ببینمشون :)

۵ هم اگر حج تمتع باشه و آل سعود نباشه دوست دارم برم زیارت .
البته بگم خدا رو شکر حج عمره دانشجویی قسمتم شده و رفتم.
پاسخ:
سلام خوش اومدی وای عجب جاهای خوبی انتخاب کردی

تو گزینه ها نیست اما کرههههههه :))))))

پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">